December 1, 2016

7 Kelebihan Beli Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group SuperStarShaklee

Assalammualaikum. Selamat petang semua! Apa khabar? Sihat hari ni? Dah makan ke? Alhamdulillah saya sihat. Jadi, saya nak kongsi 7 Kelebihan Beli Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group TEAShaklee.




Alhamdulillah, saya baru sahaja mencapai rank Coordinator bulan November 2016. Alhamdulillah. Semangat baru balik dari Langkawi Free Trip Tajaan Shaklee agaknya. Hihi.

Ok lah tanpa membuang masa, saya nak explain apakah kelebihannya masuk group saya ni.

1) Pengalaman 20 tahun dengan Shaklee

Alhamdulillah. Kami ada pengalaman selama 20 tahun memakan Produk Shaklee dan mendapat kesan yang baik sepanjang tempoh itu.

2) Ahli keluarga yang ambil Produk Shaklee selama 20 tahun

Kami juga ada pengalaman dengan ahli keluarga yang mengambil produk selama 20 tahun, yang merangkumi menghidap penyakit kronik, ibu-ibu yang hamil, bersalin dan menyusu. Tak kurang juga yang memerlukan penjagaan kesihatan rapi.

3) Access direct dengan Nutritionist

Alhamdulillah group kami juga ada access secara direct dengan Nutritionist yang boleh menjawab segala pertanyaan secepat mungkin.

4) Info tepat daripada Nutritionist

Info yang kami sampaikan inshaAllah tepat hasil belajar dengan nutritionist dan bukannya copy paste atau merujuk kepada blog distributor lain. Dan of course bukan dari Google.

5) Cash On Delivery (COD)

Alhamdulillah, kami mempunyai team yang senang untuk menghantar barang terus kepada awak semua tanpa perlu menunggu esok hari (tapi jangan pula call 3 pagi suruh hantar waktu itu juga ya. Huhu. Itu bukan waktu manusia biasa.)

Ini adalah antara kawasan yang kami boleh COD :

Area Ampang, Cheras Dan Kuala Lumpur

Pengedar Shaklee Ampang Wangsa Maju Malaysia

Pengedar Shaklee Ampang Kuala Lumpur Malaysia

Pengedar Shaklee Ampang Kuala Lumpur Malaysia

Area Utara Kuala Lumpur Dan Selangor

Pengedar Shaklee Rawang Selayang Gombak Malaysia

Pengedar Shaklee Sg Buloh Kuang Rawang Malaysia

Pengedar Shaklee Batu Caves Gombak Wangsa Maju Malaysia

Pengedar Shaklee Bukit Damansara Bukit Kiara Publika Malaysia

Area Selatan Kuala Lumpur Dan Selangor

Pengedar Shaklee Bangi Putrajaya Malaysia

Pengedar Shaklee Cheras Kajang Semenyih Malaysia

Pengedar Shaklee Sepang Salak Tinggi KLIA Malaysia

Pengedar Shaklee Nilai Seremban Malaysia

Area Utara

Pengedar Shaklee Ipoh Perak Malaysia

Area Pantai Timur

Pengedar Shaklee Kuantan Pahang Malaysia

Pengedar Shaklee Raub Malaysia

Pengedar Shaklee Kemaman Terengganu Malaysia


6) Pengeposan di seluruh negara

Tak boleh COD sebab jauh dari kawasan kami? Jangan risau. Kami boleh uruskan pengeposan Produk Shaklee khas untuk awak. Mana tahu tiba-tiba awak dapat Free Gift dari kami ke? Kan...siapa tahu..hihi

7) Team yang aktif

Alhamdulillah kami mempunyai ahli group yang sangat aktif dan sentiasa update tentang Produk Shaklee dan Bisnes Shaklee. Sesuai untuk yang Daftar Ahli Shaklee even nak makan sendiri sahaja ataupun yang ingin tambah income bulanan dengan Bisnes Shaklee.

Best ke best? Alhamdulillah. Saya tak menyesal join group Shaklee yang ini. Memang sangat untung. Bukan 7 Kelebihan Beli Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group TEAShaklee sahaja, malah saya dapat ilmu yang meluas tentang bisnes even if saya berhenti buat Shaklee (inshaAllah saya kekal dengan yang satu).

Sekian,


No comments: